Skip to main content

PAIN RELIEF SHAKLEE UNTUK SAKIT SENDI

 Assalamualaikum...Salam Sejahtera



Pain Relief Caplet merupakan produk baru dari Shaklee,digunakan untuk melegakan kesakitan sendi dan otot secara tradisional.

Setiap hari, ramai antara kita yang memaksa badan bekerja kuat ,sama ada berjoging jauh pada waktu pagi, membongkok atau mengangkat barang sepanjang hari di tempat kerja. Akhirnya, badan kita terutamanya sendi, yang akan menanggung akibatnya, sakit. Ini adalah tindak balas semula jadi badan kepada keradangan.



APA ITU PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE?

Pain Relief Caplet Shaklee adalah campuran sinergi yang dipatenkan daripada ekstrak Boswellia  dengan ekstrak Safflower secara semula jadi yang membantu mengurangkan ketidakselesaan dan kesakitan sendi dan otot






APAKAH YANG MEMBUATKAN PAIN RELIEF SHAKLEE CAPLET ISTIMEWA?

Pain Relief Caplet adalah campuran Boswelllia dan Safflower, Boswellia iaitu ekstrak herba yang diambil daripada pokok Boswellia serrata. Ekstrak resin daripada pokok Boswellia telah digunakan sebagai ubat tradisional berabad lamanya.

Safflower adalah salah satu daripada tanaman tertua di dunia dan secara tradisional digunakan sebagai ubat herba. 

Campuran sinergi yang dipatenkan daripada ekstrak Boswellia dan estrak Saffower yang membantu melegakan kesakitan. Ia lembut pada perut kerana ia tidak mengandungi aspirin. Bahan-bahan utamanya terbukti dalam kajian saintifik untuk menghalang kesakitan (enzim COX) secara semulajadi.









Berikut beberapa soal jawab  berkenaan pengambilan PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE :-

1. BOLEHKAH SAYA MENGGANTIKAN UBAT TAHAN SAKIT DENGAN PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE?

Pain Relief Caplet Shaklee membantu melegakan kesakitan secara semulajadi. Walaubagaimanapun ia bukan ubat yang memberikan kesan yang cepat dan segera. Sebaliknya ia adalah penyelesaian semulajadi untuk mengatasi ketidakselesaan sendi dan otot dalam jangka panjang.


2. BOLEHKAH IBU HAMIL  DAN MENYUSUKAN ANAK PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE?

Ibu hamil dan menyusukan anak perlu berhati-hati dengan pengambilan Pain Relief Caplet Shaklee.  Walaupun Boswellia dan Safflower secara umumnya dianggap selamat untuk ramai individu, terdapat penyelesaian yang terhad tentang keselamatannya bagi pengambilan semasa hamil dan menyusukan bayi. Jadi penting untuk kita mengutamakan kesihatan dan kesejahteraan ibu dan bayi.


3.  BOLEHKAH VEGETARIAN MENGAMBIL PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE?

Ya, vegetarian boleh mengambil Pain Relief Caplet Shaklee kerana ia tidak mengandungi bahan-bahan daripada haiwan.


4.  BILAKAH SAYA PERLU MENGAMBIL PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE DAN BERAPA BANYAK YANG PERLU SAYA AMBIL?

Untuk hasil dan kesan yang terbaik ambik produk ini seperti diarahkan iaitu satu caplet setiap tiga  kali sehari dengan makanan.


5. BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE DAN PRODUK SHAKLEE YANG LAIN PADA MASA YANG SAMA?

Ya sudah tentu boleh. Tiada sebab anda tidak boleh mengambil Pain Relief Caplet Shaklee dengan produk Shaklee yang lain.Tambahkan dengan ResV, Ostenutrix dan Omega Guard untuk mengoptimumkan lagi manfaat Pain Relief Caplet  Shaklee.

 6.  APAKAH HAD KANDUNGAN BAGI BOSWELLIA DAN SAFFLOWER?. BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL LEBIH DARIPADA TIGA BIJI PAIN RELIEF CAPLET SHAKLEE?

Tiada had yang jelas atau dos selamat yang maksimum yang ditetapkan untul Boswellia dan Safflower.

Walaubagaimanapun, Yayasan Artritis mencadangkan sebanyak 300-400mg Boswellia tiga kali sehari, manakala kebanyakan kajian  menggunakan dos harian sebanyak 100-200mg untuk Safflower. Pain Relief Caplet Shaklee diformulasikan untuk memberikan 1,082 mg ekstrak Boswellia dan 150 mg ekstrak Safflower setiap hidangan (3 kaplet). Dos ini telah terbukti berkesan dan dirumuskan dengan teliti untuk memaksimumkan manfaatnya.



TESTIMONI PENGGUNA  PAIN RELIEF SHAKLEE








 



Nak tahu lebih lanjut lagi boleh klik ini




Asnah Idris | Pengedar Shaklee Gombak
012 971 5359 | wasap saya | Facebook

#NextlevelBlogging
#Shakleethrive2023
#Shakleetriumph2023
#Shakleegombaksetia
#Shakleetamanmelati
#Shakleetsetapak

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN JERAGAT

Assalamualaikum..salam sejahtera Mempunyai kulit wajah yang tidak ada masalah kulit terutama jeragat menjadi idaman semua orang terutama wanita.  Oleh itu entri saya kali ini akan menerangkan apa itu jeragat dan petua-petua untuk mengatasi masalah jeragat ini. APA ITU JERAGAT? Hiperpigmentasi atau jeragat berlaku apabila kawasan kulit tertentu menjadi lebih gelap atau tebal. Perubahan warna ini menjadikan kulit kelihatan kusam dan tone kulit tidak sekata. Pigmentasi merupakan perwarnaan kulit ditentukan oleh jumlah melanin yang dihasilkan oleh sel-sel kulit. Istilah ini boleh metangkumi pelbagai jenis gangguan pigmentasi kulit yang boleh menjejaskan kawasan kulit yang kecil atau besar. Walaupun jeragat tidak berbahaya  tetapi ia mungkin menjejaskan penampilan seseorang. Sebelum kita mengetahui apa Petua Hilangkan Jeragat terlebih dahulu perlu kita ketahui apa yang menyebabkan terjadinya jeragat. BERIKUT ADALAH PUNCA-PUNCA TERJADINYA JERAGAT SINARAN ULTRALEMBAYUNG (UV) -  Sinar UV sela

3 DOA MUDAH UNTUK WANITA

  Assalamualaikum W.B.T Pengertian doa adalah permintaan, permohonan atau rayuan seseorang kepada Allah SWT yang diucapkan dengan penuh keikhlasan, kerendahan hati dan berseunggu-sungguh terhadap apa yang dimohon. Entri saya kali ini, saya  berkongsi  3 doa mudah untuk wanita, yang boleh diamalkan hari-hari. Doa-doa ini adalah doa yang saya selalu amalkan  dalam  kehidupan seharian terutama selepas solat. Sebelum itu kita ketahui terlebih dahulu adab-adab berdoa. ADAB-ADAB BERDOA Mengikhlaskan hati kepada Allah. Mengangkat kedua tangan ketika berdoa sepertimana yang dilakukan oleh Rasulullah SAW sehingga kelihatan putih dua ketiaknya sebagai tanda kesungguhan kita memohon sesuatu daripada Allah Memulakan doa dengan tahmid kepada Allah SWT dan diiringi dengan salawat kepada Nabi SAW, diikuti dengan permohonan apa-apa yang dihajatkan. Doa yang paling utama ialah memohon keampunan dan keredhaan Allah sebelum memohon perkara-perkara yang lain. Permohonan juga boleh dimohon dengan apa-apa b

SERONOKNYA PERCUTIAN SHAKLEE

  Assalamualaikum Semua!   Kalau anda dapat peluang pergi bercuti,sudah tentu seronokkan?.Apa lagi kalau percutian itu ditaja. Dengan kata lain percutian percuma, ditaja sepenuhnya,bestkan!. Rasanya ramai yang suka kalau dapat peluang bercuti ditaja ini ,jaranglah sangat kalau ada yang tidak suka benda yang percumakan? Seperti sudah diketahui, pihak Shaklee ada memberi insentif atau ganjaran kepada pengedar Shaklee yang layak. Ganjaran itu dikenali sebagai 3C iaitu Cash,Car dan Covention. Hari ni saya nak bercerita tentang ganjaran yang ketiga tu iaitu convention. Melalui ganjaran ini, pengedar Shaklee berpeluang menikmati  percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya ditaja 100% oleh Shaklee. Seronokkan, kita hanya datang bawa badan sahaja,sebb semua sudah disediakan. Biasanya Shaklee akan bagi pilihan trip, samada trip international, regional atau umrah. Antara syarat-syarat nak layakkan diri untuk trip Shaklee ni ialah first sekali anda kenalah  mendaftar menja