Skip to main content

INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA

 


Kalau ditanya best ke join Shaklee Malaysia. Jawapan saya  sudah tentulah best. Banyak  insentif-insentif Shaklee tawarkan kepada mereka yang menyertai Shaklee. 

Bagaimana nak menjadi sebahagian keluarga Shaklee? Caranya mendaftar sebagai ahli hanya RM35 sahaja,selepas  mendaftar sebagai ahli Shaklee, bolehlah  terus membeli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah daripada harga runcit.



Insentif-insentif Best dari  Shaklee:-

1. Program Tunai/Bonus

2.  Program Kereta

3.  Program Trip Percutian




 1.Program Tunai/Bonus

Bonus Kumpulan Peribadi (21%)

Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan seseorang bilamana seseorang menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

Bonus Kepimpinan (21%) (sehingga 6 paras ke atas)

Seseorang layak menerima Bonus Kepimpinan apabila dia melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasinya (“break out”). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.
Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)

Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.

 

2.Program  Kereta

Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif yang ditaja khas oleh Shaklee untuk semua para Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat yang ditentukan.

Pemimpin Jualan yang menepati syarat kelayakan akan mendapat kredit kereta setiap bulan dimana mereka perlu memenuhi syarat perlaksanaan Program Kereta ini secara minimum.



3. Program  Trip Percutian

Pihak Shaklee menawarkan Trip Percutiaan, trip percutian ini melancong secara percuma ditaja  sepenuhnya oleh Syarikat. Trip ini khas untuk leader-leader yang layak dan  yang cukup syarat.

Ada 2 jenis trip iaitu  Regional Trip dan International Trip untuk Cycle 2023/2024 ini.  Bagi Regional Trip dibawa naik Royal Carribean Cruise dari Singapore ke Phuket Thailand. Manakala International Trip pula ke Japan (Osaka, Nara,Kyoto)



Ada satu lagi insentif Shaklee yang terbaru, tahun ini bermula cycle baru 2023/2024,pada sesiapa yang rank up Supervisor dan Senior Supervisor dan kekal efektif 3 bulan berturut akan dapat duit tambahan sebanyak RM600. Bermula cycle April sehingga jun 2023. Best kan!

Untuk yang naik rank supervisor baru atau lama bakal dapat duit bonus dalam Rm5000-Rm6000 untuk 3 bulan berturut. Yang penting bila dah rank up terus kekal efektif boleh dapat duit cash.

Banyak kan duit bonus tu? Kiranya dalam sebulan boleh dapat dalam Rm2000. Best kan? Dah macam orang kerja jugak ni. Siapa nak bagi duit banyak tu pada kita? Lagi-lagi suri rumah ni kena ada juga buat ‘side income’ untuk tambah pendapatan keluarga, membantu  mana yang perlu atau buat belanja sendiri.

Best kan Insentif Shaklee ni?. Ada nak join Shaklee?. Boleh hubungi saya, saya Pengedar Sah Shaklee sedia membantu anda.

Nak tahu lebih lanjut klik je link ni

***  INSENTIF SHAKLEE***


Asnah Idris | Pengedar Shaklee Gombak
012 971 5359 | wasap saya | Facebook


#NextlevelBlogging

#Shakleethrive2023

#Shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN JERAGAT

Assalamualaikum..salam sejahtera Mempunyai kulit wajah yang tidak ada masalah kulit terutama jeragat menjadi idaman semua orang terutama wanita.  Oleh itu entri saya kali ini akan menerangkan apa itu jeragat dan petua-petua untuk mengatasi masalah jeragat ini. APA ITU JERAGAT? Hiperpigmentasi atau jeragat berlaku apabila kawasan kulit tertentu menjadi lebih gelap atau tebal. Perubahan warna ini menjadikan kulit kelihatan kusam dan tone kulit tidak sekata. Pigmentasi merupakan perwarnaan kulit ditentukan oleh jumlah melanin yang dihasilkan oleh sel-sel kulit. Istilah ini boleh metangkumi pelbagai jenis gangguan pigmentasi kulit yang boleh menjejaskan kawasan kulit yang kecil atau besar. Walaupun jeragat tidak berbahaya  tetapi ia mungkin menjejaskan penampilan seseorang. Sebelum kita mengetahui apa Petua Hilangkan Jeragat terlebih dahulu perlu kita ketahui apa yang menyebabkan terjadinya jeragat. BERIKUT ADALAH PUNCA-PUNCA TERJADINYA JERAGAT SINARAN ULTRALEMBAYUNG (UV) -  Sinar UV sela

3 DOA MUDAH UNTUK WANITA

  Assalamualaikum W.B.T Pengertian doa adalah permintaan, permohonan atau rayuan seseorang kepada Allah SWT yang diucapkan dengan penuh keikhlasan, kerendahan hati dan berseunggu-sungguh terhadap apa yang dimohon. Entri saya kali ini, saya  berkongsi  3 doa mudah untuk wanita, yang boleh diamalkan hari-hari. Doa-doa ini adalah doa yang saya selalu amalkan  dalam  kehidupan seharian terutama selepas solat. Sebelum itu kita ketahui terlebih dahulu adab-adab berdoa. ADAB-ADAB BERDOA Mengikhlaskan hati kepada Allah. Mengangkat kedua tangan ketika berdoa sepertimana yang dilakukan oleh Rasulullah SAW sehingga kelihatan putih dua ketiaknya sebagai tanda kesungguhan kita memohon sesuatu daripada Allah Memulakan doa dengan tahmid kepada Allah SWT dan diiringi dengan salawat kepada Nabi SAW, diikuti dengan permohonan apa-apa yang dihajatkan. Doa yang paling utama ialah memohon keampunan dan keredhaan Allah sebelum memohon perkara-perkara yang lain. Permohonan juga boleh dimohon dengan apa-apa b

SERONOKNYA PERCUTIAN SHAKLEE

  Assalamualaikum Semua!   Kalau anda dapat peluang pergi bercuti,sudah tentu seronokkan?.Apa lagi kalau percutian itu ditaja. Dengan kata lain percutian percuma, ditaja sepenuhnya,bestkan!. Rasanya ramai yang suka kalau dapat peluang bercuti ditaja ini ,jaranglah sangat kalau ada yang tidak suka benda yang percumakan? Seperti sudah diketahui, pihak Shaklee ada memberi insentif atau ganjaran kepada pengedar Shaklee yang layak. Ganjaran itu dikenali sebagai 3C iaitu Cash,Car dan Covention. Hari ni saya nak bercerita tentang ganjaran yang ketiga tu iaitu convention. Melalui ganjaran ini, pengedar Shaklee berpeluang menikmati  percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya ditaja 100% oleh Shaklee. Seronokkan, kita hanya datang bawa badan sahaja,sebb semua sudah disediakan. Biasanya Shaklee akan bagi pilihan trip, samada trip international, regional atau umrah. Antara syarat-syarat nak layakkan diri untuk trip Shaklee ni ialah first sekali anda kenalah  mendaftar menja