Skip to main content

SERONOKNYA PERCUTIAN SHAKLEE

 

Assalamualaikum Semua!


 



Kalau anda dapat peluang pergi bercuti,sudah tentu seronokkan?.Apa lagi kalau percutian itu ditaja. Dengan kata lain percutian percuma, ditaja sepenuhnya,bestkan!. Rasanya ramai yang suka kalau dapat peluang bercuti ditaja ini ,jaranglah sangat kalau ada yang tidak suka benda yang percumakan?

Seperti sudah diketahui, pihak Shaklee ada memberi insentif atau ganjaran kepada pengedar Shaklee yang layak. Ganjaran itu dikenali sebagai 3C iaitu Cash,Car dan Covention.


Hari ni saya nak bercerita tentang ganjaran yang ketiga tu iaitu convention. Melalui ganjaran ini, pengedar Shaklee berpeluang menikmati percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya ditaja 100% oleh Shaklee. Seronokkan, kita hanya datang bawa badan sahaja,sebb semua sudah disediakan. Biasanya Shaklee akan bagi pilihan trip, samada trip international, regional atau umrah.

Antara syarat-syarat nak layakkan diri untuk trip Shaklee ni ialah first sekali anda kenalah  mendaftar menjadi Pengedar Shaklee. Yang kedua anda mesti mempunyai rank sekurang-sekurang Supervisor dan yang terakhir anda mesti mempunyai Conference Point yang mencukupi. Lagi banyak CP yang anda kumpul, lagi ramai lah yang anda boleh bawa. Nak bawa satu keluarga pun boleh. Semuanya PERCUMA dan boleh bawa sesiapa saja yang anda suka, yang penting anda dapat kumpul point yang cukup.



Percutian Shaklee untuk tahun 2023/2024 Shaklee akan membawa mereka yang layak untuk ke  2 destinasi iaitu:


1.     REGIONAL TRIP - ROYAL CARRIBEAN CRUISE

2.     INTERNATIONAL TRIP - JEPUN

3.    TRIP UMRAH (Boleh Pilih Samada nak ke Umrah atau International Trip)

    1. Regional trip

Berlayar naik kapal Spectrum of The Seas. Kapal akan mula belayar dari Pulau Pinang, Singapura dan Phuket, Thailand selama 4 hari 3 malam. Best kan?





Apa yang menarik dalam Royal Carribean Cruise?

1. Makanan yang sedap dan menarik. Boleh mencuba pelbagai jenis hidangan.

2. FlowRider - setinggi 40 kaki. Boleh puas bermain air, meluncur air dan sebagainya di atas kapal. Mesti seronok kan ramai-ramai main ni. Flowrider ini salah satu tarikan utama yang menarik buat semua pengunjung kapal dan percuma untuk setiap orang yang baik cruise.

3. Bumper cars - boleh juga bermain kereta beramai-ramai. 

4. North Star - boleh naik atas ini sambil menikmati pemandangan laut luas yang cantik. Jika suka pada ketinggian bolehlah mencuba nanti. Jangan risau North Star ini bergerak secara perlahan dan setiap orang boleh naik dalam 15-20 minit. Bolehlah ambil gambar sekali bila naik nanti. Juga percuma buat semua pengunjung. 

2. International Trip Jepun

Ada beberapa tempat menarik yang bakal dilawati nanti selama 7 hari 6 malam. 
Osaka - bandar besar yang sibuk tapi ada banyak tempat menarik dan terkenal. 

Antaranya boleh pergi ke Dotonbori: Bright Height of Osaka. 





Osaka juga sebuah bandar yang sangat cantik yang terkenal dengan makanan,sejarah dan budaya yang menarik. Salah satu tempat yang bersejarah dan menarik itu adalah Istana Osaka.



Taman Nara




Kyoto




Universal Studio Osaka, Japan. Taman hiburan terbesar dan paling popular Jepun. 





Bagaimana? Menarik kan? Semua tempat yang pihak Shaklee bakal bagi dan nampak semua seronok. Memang bercuti betul-betul ni. Tidak perlu risau soal duit dan makan minum. Tempat tinggal semua disediakan.

Walaupun saya belum lagi dapat merasai ganjaran Percutian Shaklee ini  tetapi saya juga berpeluang bercuti bersama dengan keluarga dengan ganjaran cash yang saya dapat setiap bulan walaupun bercuti dalam Malaysia sahaja.





Sebab itulah insentif percutian dari Shaklee ini memang jadi tarikan utama buat semua pengedar Shaklee. Semua orang berpeluang untuk join dan bercuti percuma. Yang penting usaha dan pelan semua dengan baik-baik. Pada yang tidak pernah bercuti ke luar negara itu (termasuk saya), inilah masanya untuk fokus buat Shaklee betul-betul.


Ada yang berminat nak menjadi Pengedar Shaklee dan ingin mendapat ganjaran PERCUTIAN SHAKLEE boleh hubungi saya. 



Asnah Idris | Pengedar Shaklee Gombak

012 971 5359 | wasap saya | Facebook


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph202





Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN JERAGAT

Assalamualaikum..salam sejahtera Mempunyai kulit wajah yang tidak ada masalah kulit terutama jeragat menjadi idaman semua orang terutama wanita.  Oleh itu entri saya kali ini akan menerangkan apa itu jeragat dan petua-petua untuk mengatasi masalah jeragat ini. APA ITU JERAGAT? Hiperpigmentasi atau jeragat berlaku apabila kawasan kulit tertentu menjadi lebih gelap atau tebal. Perubahan warna ini menjadikan kulit kelihatan kusam dan tone kulit tidak sekata. Pigmentasi merupakan perwarnaan kulit ditentukan oleh jumlah melanin yang dihasilkan oleh sel-sel kulit. Istilah ini boleh metangkumi pelbagai jenis gangguan pigmentasi kulit yang boleh menjejaskan kawasan kulit yang kecil atau besar. Walaupun jeragat tidak berbahaya  tetapi ia mungkin menjejaskan penampilan seseorang. Sebelum kita mengetahui apa Petua Hilangkan Jeragat terlebih dahulu perlu kita ketahui apa yang menyebabkan terjadinya jeragat. BERIKUT ADALAH PUNCA-PUNCA TERJADINYA JERAGAT SINARAN ULTRALEMBAYUNG (UV) -  Sinar UV sela

3 DOA MUDAH UNTUK WANITA

  Assalamualaikum W.B.T Pengertian doa adalah permintaan, permohonan atau rayuan seseorang kepada Allah SWT yang diucapkan dengan penuh keikhlasan, kerendahan hati dan berseunggu-sungguh terhadap apa yang dimohon. Entri saya kali ini, saya  berkongsi  3 doa mudah untuk wanita, yang boleh diamalkan hari-hari. Doa-doa ini adalah doa yang saya selalu amalkan  dalam  kehidupan seharian terutama selepas solat. Sebelum itu kita ketahui terlebih dahulu adab-adab berdoa. ADAB-ADAB BERDOA Mengikhlaskan hati kepada Allah. Mengangkat kedua tangan ketika berdoa sepertimana yang dilakukan oleh Rasulullah SAW sehingga kelihatan putih dua ketiaknya sebagai tanda kesungguhan kita memohon sesuatu daripada Allah Memulakan doa dengan tahmid kepada Allah SWT dan diiringi dengan salawat kepada Nabi SAW, diikuti dengan permohonan apa-apa yang dihajatkan. Doa yang paling utama ialah memohon keampunan dan keredhaan Allah sebelum memohon perkara-perkara yang lain. Permohonan juga boleh dimohon dengan apa-apa b