Skip to main content

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera





BILA MULA DAPAT DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE

Alhamdulillah, tahun ini  tahun ke lima saya bersama Shaklee sebagai pengguna dan tahun ke tiga saya bersama  bisness Shaklee. Bermakna sudah tiga tahun saya mendapat duit raya awal dari Shaklee. Sudah tentu seronokkan apabila mendapat duit raya awal dari Shaklee

Saya teringat pertama kali mendapat duit raya dari Shaklee tiga tahun lepas sewaktu itu time awal PKP dan kita dikenakan perintah berkurung sentiasa berada di rumah dalam tempoh PKP itu.Waktu itu  saya baru mula nak berjinak berbisness Shaklee. Berada di rumah, bisness tetap juga berjalan walaupun sewaktu itu cabaran sebab kita tidak boleh ke mana-mana dan segala urusan secara 'online'.

Apabila memdapat duit raya awal dari Shaklee untuk pertama kalinya saya seronok sangat dan mentis air mata kegembiraan kerana  segala usaha saya dalam keadaan negara kita dilanda Covid-19  masa itu saya berjaya  juga buat bisness Shaklee.




NAK BUAT APA DENGAN DUIT RAYA DARI SHAKLEE

Bila dapat duit raya awal dari Shaklee, sudah tentu kita banyak perkara yang kita hendak lakukan. Dalam fikiran  sudah rancang macam-macam tambahan pula masa itu bulan Ramadhan dan akan  menyambut hari raya pula. Antara perancangan saya adalah

*Membayar zakat dan bersedekah, bagi saya rezeki kita yang ada ini ada rezeki orang lain dan semoga apa yang kita keluarkan dengan ikhlas akan diberkatiNya dan bertambah-tambah rezeki kita akan datang. Insya Allah.

*Membuat persiapan Hari Raya - Menjelang sambutan Hari Raya  sudah tentu kita hendak buat persiapan seadanya. dari juadah lauk - pauk,kuih muih hingga ke persiapan baju raya . Tidaklah berhabisan dalam pembelanjaan .Kena berhemah dalam berbelanja agar tidak ada pembaziran . Bersederhana itu yang penting.

*Pemberian duit raya- Tidak lengkap rasanya kalau Hari Raya tanpa duit raya. Saya akan memperuntukkan duit raya dari Shaklee ini untuk diberi pada keluarga sanak saudara dan anak- anak kecil .

*Pembelajaan untuk balik kampung. Hari Raya tidak lengkap rasanya tanpa kita balik kampung.Tentu seronok dapat berhari raya di kampung bersama keluatga dan sanak saudara.

*Untuk Bisness Shaklee.- Peruntukan untuk Bisness Shaklee saya tidak lupa, untuk membeli stok-stok vitamin dan untuk hal-hal lain berkaitan dengan bisness Shaklee.


BAGAIMANA BOLEH DAPAT BONUS SHAKLEE?

Setiap yang berdaftar jadi ahli Shaklee kemudian ada buat belian atau dapat buat jualan, dan mencapai jumlah tertentu akan terus layak dapat cash back.

Bagi yang fokus nak buat bisnes, kena rajin buat sales atau jualan setiap hari. Lagi banyak jualan, lagi banyak kita berkongsi, maka lagi tinggi peluang nak dapat duit bonus Shaklee bagi.

Lagi seronok nak mendaftar jadi ahli tIdak perlu bayar mahal sebaliknya yuran hanya RM35 atau percuma (bila buat belian dalam jumlah tertentu automatik layak keahlian percuma). Tak perlu buat loan dan meminjam sana sini. Mudah kan? Boleh terus mula buat. Mana tau dapat banyak duit raya awal dari Shaklee tahun ni.

SIAPA YANG BOLEH DAPAT DUIT RAYA AWAL SHAKLEE?

Sesiapa saja yang berdaftar ahli Shaklee dan cukup belian layak dapat. Ini termasuk:

  • * pelajar yang nak tambah duit tepi
  • * pekerja yang nak buat duit tambahan
  • * surirumah nak duit lebih dan ada duit sendiri
  • *sesiapa saja yang nak dapat lebih banyak duit bonus!
  • *umur asalkan 18 tahun ke atas

Tahun ini memandangkan hari raya 2023 ialah pada 22hb April 2023, kemungkinan besar duit raya awal dari Shaklee pun pada 14hb April 2023, alhamdulillah iaitu seminggu  sebelum hari raya.

Pada sesiapa yang berminat hendak dapat duit raya awal dari Shaklee,boleh sahaja hubungi saya terus dan saya akan tunjuk cara-caranya.

Nak tahu lagi tentang DUIT RAYA AWAL SHAKLEE

Asnah Idris | Pengedar Shaklee Gombak
012 971 5359 | wasap saya | Facebook


#blogmegashaklee

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

PETUA HILANGKAN JERAGAT

Assalamualaikum..salam sejahtera Mempunyai kulit wajah yang tidak ada masalah kulit terutama jeragat menjadi idaman semua orang terutama wanita.  Oleh itu entri saya kali ini akan menerangkan apa itu jeragat dan petua-petua untuk mengatasi masalah jeragat ini. APA ITU JERAGAT? Hiperpigmentasi atau jeragat berlaku apabila kawasan kulit tertentu menjadi lebih gelap atau tebal. Perubahan warna ini menjadikan kulit kelihatan kusam dan tone kulit tidak sekata. Pigmentasi merupakan perwarnaan kulit ditentukan oleh jumlah melanin yang dihasilkan oleh sel-sel kulit. Istilah ini boleh metangkumi pelbagai jenis gangguan pigmentasi kulit yang boleh menjejaskan kawasan kulit yang kecil atau besar. Walaupun jeragat tidak berbahaya  tetapi ia mungkin menjejaskan penampilan seseorang. Sebelum kita mengetahui apa Petua Hilangkan Jeragat terlebih dahulu perlu kita ketahui apa yang menyebabkan terjadinya jeragat. BERIKUT ADALAH PUNCA-PUNCA TERJADINYA JERAGAT SINARAN ULTRALEMBAYUNG (UV) -  Sinar UV sela

3 DOA MUDAH UNTUK WANITA

  Assalamualaikum W.B.T Pengertian doa adalah permintaan, permohonan atau rayuan seseorang kepada Allah SWT yang diucapkan dengan penuh keikhlasan, kerendahan hati dan berseunggu-sungguh terhadap apa yang dimohon. Entri saya kali ini, saya  berkongsi  3 doa mudah untuk wanita, yang boleh diamalkan hari-hari. Doa-doa ini adalah doa yang saya selalu amalkan  dalam  kehidupan seharian terutama selepas solat. Sebelum itu kita ketahui terlebih dahulu adab-adab berdoa. ADAB-ADAB BERDOA Mengikhlaskan hati kepada Allah. Mengangkat kedua tangan ketika berdoa sepertimana yang dilakukan oleh Rasulullah SAW sehingga kelihatan putih dua ketiaknya sebagai tanda kesungguhan kita memohon sesuatu daripada Allah Memulakan doa dengan tahmid kepada Allah SWT dan diiringi dengan salawat kepada Nabi SAW, diikuti dengan permohonan apa-apa yang dihajatkan. Doa yang paling utama ialah memohon keampunan dan keredhaan Allah sebelum memohon perkara-perkara yang lain. Permohonan juga boleh dimohon dengan apa-apa b

SERONOKNYA PERCUTIAN SHAKLEE

  Assalamualaikum Semua!   Kalau anda dapat peluang pergi bercuti,sudah tentu seronokkan?.Apa lagi kalau percutian itu ditaja. Dengan kata lain percutian percuma, ditaja sepenuhnya,bestkan!. Rasanya ramai yang suka kalau dapat peluang bercuti ditaja ini ,jaranglah sangat kalau ada yang tidak suka benda yang percumakan? Seperti sudah diketahui, pihak Shaklee ada memberi insentif atau ganjaran kepada pengedar Shaklee yang layak. Ganjaran itu dikenali sebagai 3C iaitu Cash,Car dan Covention. Hari ni saya nak bercerita tentang ganjaran yang ketiga tu iaitu convention. Melalui ganjaran ini, pengedar Shaklee berpeluang menikmati  percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya ditaja 100% oleh Shaklee. Seronokkan, kita hanya datang bawa badan sahaja,sebb semua sudah disediakan. Biasanya Shaklee akan bagi pilihan trip, samada trip international, regional atau umrah. Antara syarat-syarat nak layakkan diri untuk trip Shaklee ni ialah first sekali anda kenalah  mendaftar menja